Tele-marketing

Telemarketing

Telemarketing-ul este o solutie optima pentru a realiza cercetari de piata, pentru a promova
un produs sau pentru vinderea acestuia. De asemenea se poate folosi pentru managementul
bazelor de date si lansarea de invitatii la evenimente.

Sistemul poate fi folosit in doua cazuri:

  • B2B- Discutii si tranzactii intre firme.
  • B2C – tranzactii si activitatii dintre firma si clientul final.

De sa folosim Telemarketing-ul?

* Cand lansam un nou serviciu sau produs + atragerea de clienti noi – Compania tocmai a lansat
un nou serviciu pe piata si doreste sa comunice acest lucru fostilor clienti.
De asemenea intentioneaza sa atraga noi potentiali clienti si face si un studiu de piata in acest sens.

* Trimiterea de invitatii catre parteneri/clienti- Daca in cadrul companiei care loc un eveniment
care trebuie sa comunicat clientilor, un mod rapid si prietenos ar fi folosirea sistemului de telemarketing.

* Cercetari de piata – Serviciile de telemarketing ajuta in ideea realizari de cercetari de piata
in legatura cu servicii sau produse care urmeaza sa fie lansate pe piata.
Sunt stabilite in prealabil obiective care vor ajuta ca produsul/serviciul sa fie pe placul potentialilor clienti.

* Management pentru bazele de date ( firme sau persoane fizice) – bazele de date ale unei companii
sunt verificate si actualizate.

* Vanzari prin telefon – produsele sunt promovate si in acelasi timp este implicat si procesul de vanzare.

CD BAZE DATE ListaFirme

CD Baze de date ListaFirme ®

  • Prelucrati datele in aplicatiile proprii;
  • Maximum de flexibilitate in utilizare;
  • Date de contact pentru marketing;
  • Obtineti noi clienti sau parteneri.

 
Facebook
 
021-310.67.91/92